El passat 12 de juny es va celebrar la segona assemblea oberta de l’APS-CUP. En l’acte hi van assistir unes 25 persones i es va parlar de diferents temes, entre els quals podem destacar la valoració dels resultats electorals i la comunicació de l’estat de comptes. Pel que fa als resultats de les eleccions del passat 22 de maig, la valoració que se’n va fer va ser molt positiva. S’havien aconseguit tres aspectes plantejats abans de les eleccions: aconseguir representació a l’Ajuntament de Subirats, fer arribar el missatge de l’APS-CUP a tots els sectors de la població i generar il·lusió a l’entorn d’aquest missatge. A més, també es va agraïr la participació i la confiança de tota la gent que va votar l’APS-CUP. En relació a l’estat de comptes, a continuació es detallen les despeses de la campanya i la situació econòmica en què es troba ara l’APS-CUP.
Estat de comptes (9/06/2011)
INGRESSOS de març 2011 - maig 2011) | € | % | ||
Quotes militants (anticips) | 520 | |||
Préstec CUP Vilafranca | 700 | |||
TOTAL INGRESSOS | 1.220 € | |||
DESPESES de març 2011 - maig 2011) | € | % | ||
Despeses campanya electoral | 986,91 | |||
Altres despeses | 63,68 | |||
TOTAL DESPESES | 1.050,59 € | |||
Despeses pendents de pagament (dins despeses de campanya) | 77,73 € | |||
Crédits a retornar a CUP Vilafranca | 700,00 € |
Després de tot això, es va parlar també de les tasques immediates a tractar:
- Poum: Saber quines al·legacions han fet el veïns i intentar que se’ls doni resposta.
- Informar-se sobre l’Eqüestrian Penedès, ja que en campanya cap partit n’ha parlat.
- Seguiment de l’Escola d’Ordal (sembla que la data que s’havia dit, ja es tronar a posposar.
- Conèixer l’estat de comptes i l’informe econòmic que es va fer a l’Ajuntament. Informar-se de l’estat de comptes.
- Memòria històrica: Saber que passa amb la subvenció que estava prevista pel Centre. Sembla que es pot perdre. Ens haurem de posicionar.
- Veure si hi ha cens d’entitats. Actualitzar-lo per saber quines hi ha. Començar a reunir-nos amb les entitats.
- Urbanització Casablanca. Començar a mirar com està tot, i com s’hauria de començar a treballar el tema (reparcel·lacions, llocs on falta enllumenats, clavegueram,....) possibilitat de crear una comissió especifica,
- Vestuaris i subvenció del camp de futbol.
- Serveis socials. Començar a recopilar informació i a veure que s’està fent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada